garanciális feltételek (nyomtatható változat)
Mikor nem áll módunkban garanciális szervizelést vállalni:
• Ha a számítógép oldalán a lezáró matricákat megbontja, vagy eltávolítja.
• Ha nem tudja igazolni a garancia érvényességét a vásárlást igazoló számlával és/vagy a garanciajeggyel.
• Ha a számítógép meghibásodásának illetve hibajelenségének oka nem a hardware (számítógép alkatrészeinek) hibájából ered (pl.: szoftveres problémák, túlfeszültségből vagy villámcsapásból eredő károk, stb.)
Kérjük, amennyiben igénybe szeretné venni garanciális szakszervizünk szolgáltatásait, győződjön meg róla, hogy a felsorolt kizáró okok közül egyik sem vonatkozik az Ön számítógépére. Ellenkező esetben, ha a szakszerviz a hibaforrásként valamely fentebb felsorolt okot találja, a szerviz a logisztika költségét a beküldő félre terheli (ld. díjtáblázat).
Mire figyeljen, amikor számítógépét garanciális szervizre küldi hozzánk:
• A meghibásodott készüléket mindig becsomagolva, a számítógépház eredeti dobozában adja át a futárnak, a cd-ket, kábeleket, egeret, billentyűzetet, monitort – hacsak ezt a szerviz nem kéri külön – kérjük, ne küldjék, mert csak így biztosítható, hogy a számítógép nem szenved külső/belső sérüléseket a szállítás során. Nem gyári csomagolás esetén a készüléket nem áll módunkban átvenni a futárszolgálatunktól, a csomagolás hiánya esetén.
• A készülék mellé mindig helyezze be a számítógép jótállását igazoló lapot, valamint a vásárlást igazoló számlát. A garanciális szerviz erre jegyzi be a szükséges alkatrészcserét és adott esetben ezen hosszabbítja meg a készülék garanciáját. A garancia jegy és a vásárlást igazoló számla hiánya esetén nem áll módunkban a készülék szervizelési munkálatait elkezdeni. Ennek pótlását legkésőbb 5 munkanapon belül, postai úton tudja szervizünk felé intézni.
• A készüléken található adathordózók tartalmának folyamatos mentésről a tulajdonos köteles gondoskodni. Adatvesztésért és adatokért a szerviz nem vállal felelősséget.
Egyéb tudnivalók a garancia feltételeiről:
• Ha a készülék a szállítás során a helytelen/hiányos csomagolás miatt sérül, az ebből eredő károkért sem a szerviz, sem a futárszolgálat nem vállal felelősséget.
• Az ügyfélnek az interneten leadott hibabejelentése után van lehetősége a futárszolgálat igénybevételére. Az ily módon leadott helpdesk/hibabejelentés elküldése az ügyfél részéről megrendelésnek számít, melyet – a garanciális feltételek elfogadásával – digitális aláírás formájában elismer. Amennyiben ezen technikai feltétel az ügyfélnek nem adott, kérjük a garanciáját a telephelyünkön érvényesítse. A szerződéssel szerzett megbízói jogok nem ruházhatók át.
• A helpdesk/hibabejelentés leadása után a futárszolgáltatás visszamondása kizárólag ügyfélszolgálatunk időpont-egyeztető hívásáig lehetséges.
• 15 napot meghaladó tárolás esetén a szerviz raktározási díjat számít fel (l. díjtáblázat).
• Sérült vagy eltávolított címke esetén szervizünk egyedi elbírálás alapján dönti el, hogy a készülék garanciáját megvonja, vagy – méltányossági alapon, díjtétel ellenében – újra érvényesíti.
• A javítás megrendelése esetén ezen Üzleti/Garanciális Szabályzat érvényes a felek jogviszonyára.
A díjszabás összegeit kizárólag a garanciális feltételek be nem tartása esetén kell figyelembe venni. A gyári csomagolásban érkező, sértetlen zárócímke, és hardware-es hiba esetén a futárszolgálatunk és szervizünk díjmentes.
Díjszabás:
Beszállítás vagy visszaszállítás az ügyfél címéről vagy címére, nem garanciális készülék esetén. | 3.000,+áfa/alkalom |
|
|
Beszállítás és visszaszállítás ügyfél címére, nem garanciális készülék esetén. | 5.000,+áfa/alkalom |
|
|
Újra garanciázás, sérült/eltávolított matrica esetén | egyedi elbírálás alapján, 1.000,+áfa-tól |
|
|
Írásos szakvélemény | 10.000,+áfa-tól |
|
|
Tárolás 15 napot meghaladó elszállítás esetén | 100,+áfa/nap |